Headlines News :
Home » » DUN Rhu Rendang PALING RAMAI Di Marang Menerima BR1M !

DUN Rhu Rendang PALING RAMAI Di Marang Menerima BR1M !

Written By tim cyber teganu on Saturday 30 March 2013 | 17:30

Bulan lepas Haji Hadi dilaporkan telah memperBODOHkan mereka yang menerima BR1M - KLiK -

"Bantuan tunai itu adalah idea yang bodoh dan rakyat yang menerimanya sama bodoh,"

Kenyataan itu dilihat sebagai menambahHINAkan lagi rakyat yang menerima BR1M setelah Nik Aziz menyifatkan mereka sebagai ayam, itik dan lembu - KLiK

Hairan juga kan kenapa Haji Hadi boleh melenting begitu ...bukannya Hadi tak tahu yang kenyataannya memBODOHkan penerima BR1M bakal memakan diri. Atau mungkin Hadi sememangnya tengah PANAS kerana mendapat tahu dalam Parlimen Marang, penduduk kampungnya sendiri iaitu Kampung Rusila merupakan penerima BR1M PALING RAMAI !

Apakah Hadi sudah mula goyang setelah mendapat tahu statistik dikampungnya sendiri -

Penerima bantuan Dana Remaja adalah seramai 682 orang sementara penerima BR1M pula seramai 485 orang. Sekiranya penerima BR1M turut mewakili isterinya, bermakna paling kurang yang menikmati hasil bantuan dana BR1M adalah hampir 1 ribu orang. 

Ini bermakna bilangan pengundi yang merasa hasil bantuan dari kerajaan Remaja+BR1M adalah hampir 1700 orang. Bandingkan pula dengan jumlah pengundi berdaftar bagi PRU13 bagi kawasan sama adalah 3300 ........ lebih 50% !

Patutlah Hadi melenting ........ rasanya kalau Hadi tahu ramai juga orang2 Pas yang HARDCORE turut menerima BR1M, mahu terpelanting serbannya ! Nah, antara mereka yang sinonim dengan Pas.... orang2 di Marang kenal sangatlah mereka ni -

Share this article :

1 comment:

  1. memang benar, aku kenal sorang2 gambar yang terima terima BR1M.

    Jati Rurendang

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Teganu Hot