Headlines News :
Home » » Hadi Tuduh Umno Guna Bomoh ? ?

Hadi Tuduh Umno Guna Bomoh ? ?

Written By tim cyber teganu on Tuesday 2 April 2013 | 04:20


Macam tak percaya kenyataan terbaru Presiden Pas yang menuduh Umno menggunakan khidmat bomoh dalam menetapkan tarikh PRU13 ! dari KLPos

"InsyaAllah kita akan menghadapi PIlihan Raya Umum pada bila-bila masa. Walaupun Datuk Mustapha Ali, Setiausaha Agung (PAS) menganggar tarikh-tarikh tersebut, saya yakin UMNO yang mengepalai barisan Nasional (BN) akan mendapat nasihat bomoh terlebih dahulu."

"Kerana UMNO ini percaya pada bomoh. Dia (UMNO) tanya bomoh terlebih dahulu lah nak tetapkan (tarikh) pilihan raya ini. Mungkin kalau bomoh dia tentukan kalau awal, awal lah. Tak sepertinya seperti tarikh yang Datuk Mustapha sebut tadi," katanya dalam sidang media di Pejabat Agung PAS di sini, hari ini.

Beginikah cara seorang Presiden sebuah parti yang mendakwa memperjuangkan Islam bercakap ? Kalau bercakap dikedai kopi atau sedang bergossip sesama kaum, takperlah. Ini bercakap dalam satu sidang media !

Orang biasa tidak akan terlintas pun untuk sebut perkataan bomoh .... kecualilah perkataan itu sentiasa ada dalam otaknya. 

Apakah Hadi sentiasa memikirkan bomoh dalam kepalanya ? Kenapa ?

Apa bukti yang Hadi ada untuk menuduh Umno sebegitu ? Hadi pasti tahu yang membuat satu tuduhan tanpa bukti merupakan satu FITNAH .... yang lain tu anda fikirlah sendiri.

Anda sendiri bayangkanlah .... beginikah rupa seorang pemimpin Islam ? Kepada orang sebeginikah kita mahu serahkan pentadbiran negara ?


Share this article :

3 comments:

  1. Org BN tak mainlah bomoh2 ni. PAS sungguh ada main bomoh2 ni,berendam dlm koloh masjid lepas tu orang minum dan buat mandi akhirnya terikut2 membabi buta. Betul tak Bos!

    Jati RR

    ReplyDelete
  2. Terlintas aku artikel ni...gelak terbahak bahak ni

    ReplyDelete
  3. Ape kelass bomoh..guna ayah ping la...adui lawak la gila statemwnt

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Teganu Hot